Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 11:45 - Тишина
Автор: lara Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1188 Коментари: 0 Гласове:
0



Тихо ще пристъпя в съня
за да не разбудя твоите сетива
ще съм видението бяло
до лицето ти с  нежност поспряло,
с очи жадни ще изпивам красотата
на въздишката, на сълзата.
В тишината ще съм аромата
облечен в уханията на гората
с обич очите ще затворя
за спомен един - сърце ще разтворя
тихо... там в съня
ще съм твоята звезда.
Само там, където мигът е спрял
ще съм звездният ти воал
с любовта си  те целувам
на съня ти се любувам...
нека там да си остана -  една следа
като дъжд по есенни листа.


image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lara
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45007
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 6280
Архив